Zapraszam do kontaktu, żadnych pytań nie pozostawiam bez odpowiedzi.

Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

§1

Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Arkadiusz Skoczylas (zwana dalej: Kancelarią) z siedzibą w Bobrownikach przy ul. Piaskowej 5, 67-106, NIP: 9252069504, REGON: 524087432

§2

Kontakt z Kancelarią jest możliwy w następujący sposób:

  1. listownie na adres: Bobrowniki, ul. Piaskowa 5, 67 -106 Otyń
  2. przez e-mail: kancelaria@radca-skoczylas.pl
  3. telefonicznie: + 48 667 003 122

§3

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:

  1. świadczenia pomocy prawnej,
  2. zastępstwa prawnego przed sądami i organami administracji publicznej i organami ścigania,
  3. zastępstwa w sporach pozasądowych,
  4. udzielania porad prawnych,
  5. sporządzania opinii prawnych.

§4

Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi:

  1. konieczność wypełnienia obowiązku prawnego w związku z wymogami sporządzania pism zawartymi w następujących ustawach: w ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks Postępowania cywilnego, w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks postępowania karnego, w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. – Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  2. konieczność wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub konieczność podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO),
  3. istnienie celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

§5

Zakres przetwarzania przez Kancelarię danych osobowych:

  1. imię i nazwisko,
  2. adres zamieszkania lub zameldowania,
  3. numery PESEL,
  4. numery NIP i REGON,
  5. numery telefoniczne,
  6. adresy poczty elektronicznej e-mail,
  7. numery rachunków bankowych.

§6

W przypadki świadczenia pomocy prawnej drogą elektroniczną, przetwarzane będą również następujące dane osobowe:

  1. oznaczenia identyfikujące użytkownika,
  2. oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system
  3. teleinformatyczny, z którego korzystał użytkownik,
  4. informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi
  5. świadczonej drogą elektroniczną,
  6. informacje o skorzystaniu przez użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną

§7

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:

  1. w przypadku prowadzonego postępowania, przez okres 10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone,
  2. w przypadku nieprowadzenia postępowania, do dnia upływu przedawnienia związanych z umową na określoną pomoc prawną.

§8

Państwa dane osobowe mogą być przekazane jedynie w niezbędnym zakresie:

  1. biuru księgowemu zapewniającemu obsługę księgową Kancelarii– w celu wykonania ciążących na Administratorze obowiązków podatkowych i prowadzenia ewidencji księgowej;
  2. dostawcy oprogramowania do fakturowania – w celu prowadzenia dokumentacji księgowej i wystawiania faktur VAT;
  3. prawnikom współpracującym z Kancelaria, celem zapewnienia zastępstwa (substytucji);
  4. sądom, organom administracji publicznej, organom ścigania oraz stronom przeciwnikom w sporach prawnych – w celu prowadzenia spraw w postępowaniach przed organami i sądami oraz w celu świadczenia pomocy prawnej w sporach z innymi podmiotami.

 

§9

Kancelaria nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany oraz nie profiluje danych osobowych.

 

§10

W związku z przetwarzaniem przez Kancelarię danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych: przysługuje w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres korespondencyjny lub adres e-mailowy Kancelarii.
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Kancelarii,
  7. prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Kancelarii Państwa danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego.
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Specjalizacja

Świadczę profesjonalną pomoc prawną przedsiębiorcom oraz osobom fizycznym, a także instytucjom we wszystkich obszarach ich działalności.

Kontakt
Bobrowniki ul. Piaskowa 5, 67-106 Otyń
Pon – pt : 8.00 – 16.00
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare